instagram telegram bale linkedin
آخرین خبر ها:
weather-animation آب و هوای مشهد:

سیمان سفید شرق

سیمان سفید شرق

شرکت سیمان سفید شرق که یزرگترین کارخانه سیمان سفید کشور به ظرفیت روزانه 1000 تن می باشد، در تاریخ 1390/09/30 تاسیس گردیده و تحت شماره 419709 به ثبت رسیده است. کارخانه این شرکت در 24 کیلومتری شهر مشهد مقدس واقع شده و سرمایه ثبت شده شرکت در حال حاضر، سیصد میلیارد ریال است.

شرکت سیمان سفید شرق موفق گردیده است پروژه یک هزار تنی سیمان سفید را با استفاده از آخرین تکنولوژی روز سیمان سفید و با همکاری شرکت FLSmidth دانمارک در مدت 27 ماه اجرا نموده و پروانه بهره برداری به شماره 120/1407921 مورخ 1393/06/08 از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی دریافت نماید.

مجتمع سیمان شرق با دارا بودن دو خط تولید سیمان خاکستری به ظرفیت سالیانه 2 میلیون تن سیمان خاکستری و یک خط تولید سیمان سفید (شرکت سیمان سفید شرق) به ظرفیت 330 هزار تن سیمان سفید، بزرگترین مجتمع تولید سیمان در شرق کشور می باشد. با راه‌اندازی کارخانه سیمان سفید شرق، علاوه بر اشتغال حدود 160 نفر به صورت مستقیم و 500 نفر به صورت غیرمستقیم و تامین نیاز سالانه حدود 30 درصد سیمان سفید کشور، بخشی قابل توجهی از نیازهای صادراتی کشورهای همجوار را نیز برطرف نموده است.

کیفیت برتر

با استفاده از آخرین تکنولوژی روز در تولید سیمان سفید و بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات صنعت سیمان و همچنین برخوردار بودن از معادن غنی و با کیفیت آهک و کائولن، این شرکت قادر به تولید سیمان سفید با کیفیت ممتاز (Super White) با سفیدی بالاتر از 92 گردیده است. کیفیت سیمان سفید تولید شده در شرکت سیمان سفید شرق با بکارگیری از مدرنترین تجهیزات آزمایشگاهی صنعت سیمان و آنالیزور اشعه ایکس مواد، به طور مستمر آنالیز و کنترل گردیده و این امر موجب گردیده است تا محصول تولیدی، با آخرین سطح استانداردهای ملی و بین المللی سیمان سفید مطابقت داشته باشد.

دوستدار محیط زیست

با توجه به بکارگیری تکنولوژی روز دنیا در امر فیلتراسیون، کارخانه سیمان سفید شرق بعنوان یکی از پاک ترین واحدهای صنعتی کشور بشمار می رود، بطوریکه غبار خروجی ناشی از فرآیند تولید در سطح قابل توجهی (30 PPM) پایین بوده و نه تنها با استاندارهای ایران (80 PPM)، بلکه با استانداردهای رایج اروپا در خصوص مسائل زیست محیطی نیز مطابقت دارد.

تکنولوژی تولید

سیمان سفید ازنظرخواص فیزیکی وشیمیایی جزو خانواده سیمان پرتلندتیپ I می باشد. مصرف این نوع سیمان بطور متوسط حدود 1 تا 5/1 درصد سیمانهای خاکستری می باشد و بیشترین موارد مصرف آن در نماسازی ساختمانها وتولید قطعات پیش ساخته بتنی، تولید موزاییک و سنگهای تزئینی و اسکلتهای بتنی با مقاومت بالا و ابعاد کوچک بالاخص درسازه های ترمینالهای مسافرتی و فرودگاهها و غیره می باشد.

این نوع سیمان بدلیل انعکاس نورخورشید و صرفه جویی انرژی درکشورهای حوزه خلیج فارس مصرف بیشتری دارند.

مواداولیه این نوع سیمان 80درصد آهک و 20 درصدکائولن(خاک صنعتی) و مقدارکمی سیلیس درصورت نیاز می باشد.

پروسه تولید سیمان سفید مشابه تولید سیمان خاکستری بوده و فقط پروسه سرد کردن کلینکر تولیدی با سیمان خاکستری اختلاف اساسی دارد و یکی از مسائل مهم تکنولوژی این نوع سیمان می باشد.

صادرات

با عنایت به نزدیکی کارخانه سیمان سفید شرق به مرزهای شرقی و شمالی کشور، هدف گذاری ویژه ای در خصوص صادرات بخش عمده سیمان سفید تولید شده به کشورهای افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه انجام گردیده است. همچنین با توجه به مزیتهای رقابتی موجود در شرکت سیمان سفید شرق و امکان بهره گیری از ناوگان حمل و نقل ریلی، پتانسیل قابل توجهی جهت صادرات محصولات به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله امارات متحده عربی، قطر و عربستان سعودی وجود دارد، بطوری که بلافاصله پس از راه اندازی کارخانه سیمان سفید شرق در تابستان سال 93، اولین محموله صادراتی این شرکت از طریق بندر عباس روانه کشور عربستان سعودی گردید. در حال حاضر، شرکت سیمان سفید شرق آمادگی کامل جهت تحویل سیمان سفید در هر نقطه دلخواه و با بسته بندی های مختلف (از جمله کیسه های 50 کیلویی، جامبوبگ 5/1 و 2 تنی) را دارا می باشد.

 

اطلاعات تماس:

دفتر مرکزی و فروش: تهران، خیابان دکتر بهشتی، بین چهارراه سهروردی و تختی، پلاک 220، طبقه‌ی اول
تلفن: 021-88731752
واحد صادرات: 021-88519846
فکس: 021-88748579
کدپستی: 1577835113
کارخانه: مشهد، کیلومتر 24 جاده‌ی سیمان
تلفن: 051-32644004
فکس: 051-32644001
صندوق پستی: 9173-1558
وبسایت شرکت سیمان سفید شرق: www.sharghwhitecement.com
دفتر تهران: info@sharghwhitecement.com
فروش داخلی: sales@sharghwhitecement.com
فروش صادراتی: export@sharghwhitecement.com
بازرگانی: commercial@sharghwhitecement.com
کارخانه: plant@sharghwhitecement.com